Repere metodologice de organizare a activităţilor muzicale nonformale (extraşcolare) în cadrul cercurilor de creaţie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
249 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-09 15:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
374.036 (2)
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (216)
SM ISO690:2012
COSUMOV, Marina. Repere metodologice de organizare a activităţilor muzicale nonformale (extraşcolare) în cadrul cercurilor de creaţie. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 1(77), pp. 91-94. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.1.15
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(77) / 2023 / ISSN 1811-5470

Repere metodologice de organizare a activităţilor muzicale nonformale (extraşcolare) în cadrul cercurilor de creaţie

Organization methodological markings of nonformal (extraschool) musical activitieswithin creative circles

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.1.15
CZU: 374.036

Pag. 91-94

Cosumov Marina
 
Institutul de Cercetare, Inovare și Transfer Tehnologic, UPSC
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 13 iunie 2023


Rezumat

Activitatea extraşcolară realizată în cadrul cercurilor de creaţie muzical-artistică reprezintă o componentă educaţională valoroasă. Abordarea metodologică eficientă reprezintă un aspect important al organizării activităților în cadrul cercurilor, prin intermediul căruia elevul este pregătit treptat, sistematic pentru o „deschidere spirituală” faţă de contactul cu muzica în mod individual, continuu şi permanent. În acest context, cadrul didactic va manifesta o atitudine creatoare, inclusiv, prin aplicarea metodologiilor variate, atât în modul de realizare a activităţilor propriu-zise, cât şi, mai ales, în relaţiile/comunicarea cu elevii.

The extracurricular activity carried out within the musical-artistic creative circles represents a valuable educational component. The effective methodological approach represents an important aspect of the organization of activities within the circles, through which the student is gradually, systematically prepared for a „spiritual opening” to contact with music individually, continuously and permanently. In this context, the teaching staff will show a creative attitude, including, through the application of various methodologies, both in the way of carrying out the actual activities and, especially, in the relations/communication with the students.

Cuvinte-cheie
activitate extrașcolară, cercuri de creaţie muzical-artistică, cultura muzicală,

extracurricular activity, musical-artistic creative circles, musical culture