Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-16 08:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.015.3 (34) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (655) |
![]() DRUGUȘ, Olga. Importanța adaptărilor curriculare pentru dezvoltarea abilităților de comunicăre la copiii cu dificultăți de învățare. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 156-162. ISBN 978-9975-46-732-2.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023 | ||||||
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :" 1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.015.3 | ||||||
Pag. 156-162 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Dat fiind faptul că copiii cu dificultăți de învățare se confruntă cu anumite dificultăți, curriculumul școlar trebuie să fie cât mai flexibil pentru a putea permite fiecărui copil să studieze în ritmul său propriu și sa fie tratat în dependență de capacitățile sale individuale de învățare. Flexibilitatea curriculum-ului nu este altceva decât adaptarea conținuturilor, strategiilor, metodelor, mijloacelor și tehnicilor de lucru în cadrul activităților de învățare pentru fiecare copil. Modelul incluziv presupune abordarea individualizată a fiecărui elev instruit. Acești copii beneficiază de activități în baza unui curriculum adaptat nevoilor educaționale, de programe de intervenție personalizate, precum și multe alte activități individualizate în CREI-ul instituției. |
||||||
Cuvinte-cheie dificultăți de învățare, cerinţe educaţionale speciale, curriculum modificat, curriculum adaptat, program de intervenție personalizat, Learning Difficulties (LD), special educational requirements, modified curriculum, adapted curriculum |
||||||
|