Articolul precedent |
Articolul urmator |
309 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 19:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[316.472.4:004.738.52]:37.09-057.87 (2) |
Procese sociale. Dinamică socială (585) |
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (531) |
Organizarea instruirii (552) |
SM ISO690:2012 DOLINSCHI, Cristina. Impactul rețelelor de socializare asupra limbajului elevilor în viziunea cadrelor didactice. In: Current Affairs and Perspectives in Psychological Research: . International conference of applied psychology, Ed. 2, 29-30 noiembrie 2022, Chisinau. Chișinău, Republic of Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, Ediția 2, p. 43. ISBN 978-9975-159-97-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research Ediția 2, 2022 |
||||||
Conferința "Current Affairs and Perspectives in Psychological Research" 2, Chisinau, Moldova, 29-30 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: [316.472.4:004.738.52]:37.09-057.87 | ||||||
Pag. 43-43 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea rapidă a tehnologiilor digitale a favorizat crearea unor noi medii de comunicare virtuală, și anume rețelele de socializare, care, datorită interesului sporit, reprezintă o provocare societală contemporană cu o amprentă puternică asupra dezvoltării copiilor și nemijlocit asupra procesului instructiv-educativ. În articolul de față sunt prezentate rezultatele unui studiu care elucidează viziunile cadrelor didactice cu privire la impactul rețelelor de socializare asupra limbajului elevilor, prin evidențierea anumitor riscuri și vulnerabilități, precum și a aspectelor pozitive ce țin de dezvoltarea abilităților lingvistive și comunicative |
||||||
Cuvinte-cheie elevi, cadre didactice, rețele de socializare, limbaj, comunicare, proces instructiv-educativ., pupils, teachers, social networks, language, communication, instructional-educational process. |
||||||
|