Impactul rețelelor de socializare asupra limbajului elevilor în viziunea cadrelor didactice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
309 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 19:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[316.472.4:004.738.52]:37.09-057.87 (2)
Procese sociale. Dinamică socială (585)
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (531)
Organizarea instruirii (552)
SM ISO690:2012
DOLINSCHI, Cristina. Impactul rețelelor de socializare asupra limbajului elevilor în viziunea cadrelor didactice. In: Current Affairs and Perspectives in Psychological Research: . International conference of applied psychology, Ed. 2, 29-30 noiembrie 2022, Chisinau. Chișinău, Republic of Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, Ediția 2, p. 43. ISBN 978-9975-159-97-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research
Ediția 2, 2022
Conferința "Current Affairs and Perspectives in Psychological Research"
2, Chisinau, Moldova, 29-30 noiembrie 2022

Impactul rețelelor de socializare asupra limbajului elevilor în viziunea cadrelor didactice

The impact of social networks on pupils' language in the views of teachers

CZU: [316.472.4:004.738.52]:37.09-057.87

Pag. 43-43

Dolinschi Cristina
 
 
 
Disponibil în IBN: 9 ianuarie 2023


Rezumat

Dezvoltarea rapidă a tehnologiilor digitale a favorizat crearea unor noi medii de comunicare virtuală, și anume  rețelele de socializare, care, datorită interesului sporit, reprezintă o provocare societală contemporană cu o amprentă puternică asupra dezvoltării copiilor și nemijlocit asupra procesului instructiv-educativ. În articolul de față sunt prezentate rezultatele unui studiu care elucidează viziunile cadrelor didactice cu privire la impactul rețelelor de socializare asupra limbajului elevilor, prin evidențierea anumitor riscuri și vulnerabilități, precum și a aspectelor pozitive ce țin de dezvoltarea abilităților lingvistive și comunicative

The rapid development of digital technologies has favored the creation of new virtual communication environments, namely social networks which, due to the increased interest, represent a contemporary societal challenge with a strong impact on children's development and directly on the instructive-educational process. This article presents the results of a study that elucidates the views of teachers regarding the impact of social networks on pupils' language, by highlighting certain risks and vulnerabilities, as well as the positive aspects related to the development of linguistic and communicative skills.

Cuvinte-cheie
elevi, cadre didactice, rețele de socializare, limbaj, comunicare, proces instructiv-educativ.,

pupils, teachers, social networks, language, communication, instructional-educational process.