Articolul precedent |
Articolul urmator |
316 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 19:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[316.472.4:004.738.52]:37.09-057.87 (2) |
Procese sociale. Dinamică socială (589) |
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (534) |
Organizarea instruirii (556) |
SM ISO690:2012 DOLINSCHI, Cristina. Impactul rețelelor de socializare asupra limbajului elevilor în viziunea cadrelor didactice. In: Current Affairs and Perspectives in Psychological Research: . International conference of applied psychology, Ed. 2, 29-30 noiembrie 2022, Chisinau. Chișinău, Republic of Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, Ediția 2, p. 43. ISBN 978-9975-159-97-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research Ediția 2, 2022 |
||||||
Conferința "Current Affairs and Perspectives in Psychological Research" 2, Chisinau, Moldova, 29-30 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: [316.472.4:004.738.52]:37.09-057.87 | ||||||
Pag. 43-43 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea rapidă a tehnologiilor digitale a favorizat crearea unor noi medii de comunicare virtuală, și anume rețelele de socializare, care, datorită interesului sporit, reprezintă o provocare societală contemporană cu o amprentă puternică asupra dezvoltării copiilor și nemijlocit asupra procesului instructiv-educativ. În articolul de față sunt prezentate rezultatele unui studiu care elucidează viziunile cadrelor didactice cu privire la impactul rețelelor de socializare asupra limbajului elevilor, prin evidențierea anumitor riscuri și vulnerabilități, precum și a aspectelor pozitive ce țin de dezvoltarea abilităților lingvistive și comunicative |
||||||
Cuvinte-cheie elevi, cadre didactice, rețele de socializare, limbaj, comunicare, proces instructiv-educativ., pupils, teachers, social networks, language, communication, instructional-educational process. |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-171608</cfResPublId> <cfResPublDate>2022</cfResPublDate> <cfVol>Ediția 2</cfVol> <cfStartPage>43</cfStartPage> <cfISBN>978-9975-159-97-5</cfISBN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/171608</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Impactul rețelelor de socializare asupra limbajului elevilor în viziunea cadrelor didactice</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>elevi; cadre didactice; rețele de socializare; limbaj; comunicare; proces instructiv-educativ.; pupils; teachers; social networks; language; communication; instructional-educational process.</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Dezvoltarea rapidă a tehnologiilor digitale a favorizat crearea unor noi medii de comunicare virtuală, și anume rețelele de socializare, care, datorită interesului sporit, reprezintă o provocare societală contemporană cu o amprentă puternică asupra dezvoltării copiilor și nemijlocit asupra procesului instructiv-educativ. În articolul de față sunt prezentate rezultatele unui studiu care elucidează viziunile cadrelor didactice cu privire la impactul rețelelor de socializare asupra limbajului elevilor, prin evidențierea anumitor riscuri și vulnerabilități, precum și a aspectelor pozitive ce țin de dezvoltarea abilităților lingvistive și comunicative</p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>The rapid development of digital technologies has favored the creation of new virtual communication environments, namely social networks which, due to the increased interest, represent a contemporary societal challenge with a strong impact on children's development and directly on the instructive-educational process. This article presents the results of a study that elucidates the views of teachers regarding the impact of social networks on pupils' language, by highlighting certain risks and vulnerabilities, as well as the positive aspects related to the development of linguistic and communicative skills.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-28457</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-28457</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-28457-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Dolinschi</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Cristina</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>