Flexibilizarea și extensia oportunităților de învățare în cadrul lecției-concurs
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
232 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-07 14:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (501)
Organizarea instruirii (552)
SM ISO690:2012
VÎLCU, Marcela. Flexibilizarea și extensia oportunităților de învățare în cadrul lecției-concurs. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 4(134), pp. 39-44. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7039014
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4(134) / 2022 / ISSN 1810-6455

Flexibilizarea și extensia oportunităților de învățare în cadrul lecției-concurs

Flexibility and Extension of Learning Opportunities within the Lesson-Competition

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7039014
CZU: 37.091

Pag. 39-44

Vîlcu Marcela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 19 septembrie 2022


Rezumat

În articol se face referință la lecția-concurs, ca tip de lecție netradițională și ca alternativă a celei clasice. Astfel, este definită lecția-concurs, sunt scoase în evidență caracteristicile ei definitorii, precum și subtipurile acesteia în funcție de scopul urmărit: lecție-concurs de asimilare a noilor conținuturi/cunoștințe, lecție-concurs de fixare/consolidare a deprinderilor și a cunoștințelor asimilate, lecție-concurs de evaluare a rezultatelor școlare. Totodată, autoarea insistă asupra procedurii de desfășurare a diferitelor subtipuri de lecție-concurs, oferind un șir de sugestii metodice, de analize și aplicații practice. În final, sunt prezentate variabilele evaluării lecției-concurs.

The article refers to the competition lesson as a type of non-traditional lesson and as an alternative to the classic one. We define the competition lesson and highlight its key characteristics as well as its subtypes, according to the aim pursued: lesson-competition for the assimilation of new content/knowledge, lesson-competition for the fixation/consolidation of assimilated skills and knowledge, or lesson-competition for the assessment of school results. We also dwell upon the procedure of conducting different subtypes of lessons-competition, offering a series of methodical sugge

Cuvinte-cheie
lecție-concurs, caracteristici, subtipuri, aplicații practice, variabile,

lesson-competition, features, subtypes, practical applications, variables