Flexibilizarea și extensia oportunităților de învățare în cadrul lecției-concurs
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
237 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-07 14:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (507)
Organizarea instruirii (560)
SM ISO690:2012
VÎLCU, Marcela. Flexibilizarea și extensia oportunităților de învățare în cadrul lecției-concurs. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 4(134), pp. 39-44. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7039014
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4(134) / 2022 / ISSN 1810-6455

Flexibilizarea și extensia oportunităților de învățare în cadrul lecției-concurs

Flexibility and Extension of Learning Opportunities within the Lesson-Competition

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7039014
CZU: 37.091

Pag. 39-44

Vîlcu Marcela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 19 septembrie 2022


Rezumat

În articol se face referință la lecția-concurs, ca tip de lecție netradițională și ca alternativă a celei clasice. Astfel, este definită lecția-concurs, sunt scoase în evidență caracteristicile ei definitorii, precum și subtipurile acesteia în funcție de scopul urmărit: lecție-concurs de asimilare a noilor conținuturi/cunoștințe, lecție-concurs de fixare/consolidare a deprinderilor și a cunoștințelor asimilate, lecție-concurs de evaluare a rezultatelor școlare. Totodată, autoarea insistă asupra procedurii de desfășurare a diferitelor subtipuri de lecție-concurs, oferind un șir de sugestii metodice, de analize și aplicații practice. În final, sunt prezentate variabilele evaluării lecției-concurs.

The article refers to the competition lesson as a type of non-traditional lesson and as an alternative to the classic one. We define the competition lesson and highlight its key characteristics as well as its subtypes, according to the aim pursued: lesson-competition for the assimilation of new content/knowledge, lesson-competition for the fixation/consolidation of assimilated skills and knowledge, or lesson-competition for the assessment of school results. We also dwell upon the procedure of conducting different subtypes of lessons-competition, offering a series of methodical sugge

Cuvinte-cheie
lecție-concurs, caracteristici, subtipuri, aplicații practice, variabile,

lesson-competition, features, subtypes, practical applications, variables

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Vîlcu, M.</dc:creator>
<dc:date>2022-09-17</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>&Icirc;n articol se face referință la lecția-concurs, ca tip de lecție netradițională și ca alternativă a celei clasice. Astfel, este definită lecția-concurs, sunt scoase &icirc;n evidență caracteristicile ei definitorii, precum și subtipurile acesteia &icirc;n funcție de scopul urmărit: lecție-concurs de asimilare a noilor conținuturi/cunoștințe, lecție-concurs de fixare/consolidare a deprinderilor și a cunoștințelor asimilate, lecție-concurs de evaluare a rezultatelor școlare. Totodată, autoarea insistă asupra procedurii de desfășurare a diferitelor subtipuri de lecție-concurs, oferind un șir de sugestii metodice, de analize și aplicații practice. &Icirc;n final, sunt prezentate variabilele evaluării lecției-concurs.</p></dc:description>
<dc:description xml:lang='en'><p>The article refers to the competition lesson as a type of non-traditional lesson and as an alternative to the classic one. We define the competition lesson and highlight its key characteristics as well as its subtypes, according to the aim pursued: lesson-competition for the assimilation of new content/knowledge, lesson-competition for the fixation/consolidation of assimilated skills and knowledge, or lesson-competition for the assessment of school results. We also dwell upon the procedure of conducting different subtypes of lessons-competition, offering a series of methodical sugge</p></dc:description>
<dc:identifier>10.5281/zenodo.7039014</dc:identifier>
<dc:source>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională 134 (4) 39-44</dc:source>
<dc:subject>lecție-concurs</dc:subject>
<dc:subject>caracteristici</dc:subject>
<dc:subject>subtipuri</dc:subject>
<dc:subject>aplicații practice</dc:subject>
<dc:subject>variabile</dc:subject>
<dc:subject>lesson-competition</dc:subject>
<dc:subject>features</dc:subject>
<dc:subject>subtypes</dc:subject>
<dc:subject>practical applications</dc:subject>
<dc:subject>variables</dc:subject>
<dc:title>Flexibilizarea și extensia oportunităților de &icirc;nvățare &icirc;n cadrul lecției-concurs</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>