Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
237 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-07 14:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (507) |
Organizarea instruirii (560) |
SM ISO690:2012 VÎLCU, Marcela. Flexibilizarea și extensia oportunităților de învățare în cadrul lecției-concurs. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 4(134), pp. 39-44. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7039014 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(134) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7039014 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 39-44 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se face referință la lecția-concurs, ca tip de lecție netradițională și ca alternativă a celei clasice. Astfel, este definită lecția-concurs, sunt scoase în evidență caracteristicile ei definitorii, precum și subtipurile acesteia în funcție de scopul urmărit: lecție-concurs de asimilare a noilor conținuturi/cunoștințe, lecție-concurs de fixare/consolidare a deprinderilor și a cunoștințelor asimilate, lecție-concurs de evaluare a rezultatelor școlare. Totodată, autoarea insistă asupra procedurii de desfășurare a diferitelor subtipuri de lecție-concurs, oferind un șir de sugestii metodice, de analize și aplicații practice. În final, sunt prezentate variabilele evaluării lecției-concurs. |
||||||
Cuvinte-cheie lecție-concurs, caracteristici, subtipuri, aplicații practice, variabile, lesson-competition, features, subtypes, practical applications, variables |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Vîlcu, M.</dc:creator> <dc:date>2022-09-17</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În articol se face referință la lecția-concurs, ca tip de lecție netradițională și ca alternativă a celei clasice. Astfel, este definită lecția-concurs, sunt scoase în evidență caracteristicile ei definitorii, precum și subtipurile acesteia în funcție de scopul urmărit: lecție-concurs de asimilare a noilor conținuturi/cunoștințe, lecție-concurs de fixare/consolidare a deprinderilor și a cunoștințelor asimilate, lecție-concurs de evaluare a rezultatelor școlare. Totodată, autoarea insistă asupra procedurii de desfășurare a diferitelor subtipuri de lecție-concurs, oferind un șir de sugestii metodice, de analize și aplicații practice. În final, sunt prezentate variabilele evaluării lecției-concurs.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The article refers to the competition lesson as a type of non-traditional lesson and as an alternative to the classic one. We define the competition lesson and highlight its key characteristics as well as its subtypes, according to the aim pursued: lesson-competition for the assimilation of new content/knowledge, lesson-competition for the fixation/consolidation of assimilated skills and knowledge, or lesson-competition for the assessment of school results. We also dwell upon the procedure of conducting different subtypes of lessons-competition, offering a series of methodical sugge</p></dc:description> <dc:identifier>10.5281/zenodo.7039014</dc:identifier> <dc:source>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională 134 (4) 39-44</dc:source> <dc:subject>lecție-concurs</dc:subject> <dc:subject>caracteristici</dc:subject> <dc:subject>subtipuri</dc:subject> <dc:subject>aplicații practice</dc:subject> <dc:subject>variabile</dc:subject> <dc:subject>lesson-competition</dc:subject> <dc:subject>features</dc:subject> <dc:subject>subtypes</dc:subject> <dc:subject>practical applications</dc:subject> <dc:subject>variables</dc:subject> <dc:title>Flexibilizarea și extensia oportunităților de învățare în cadrul lecției-concurs</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>