Роль оценки в дистантном обучении
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
436 1
Ultima descărcare din IBN:
2021-12-22 01:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.261:37.018.43 (1)
Educație (14669)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4041)
SM ISO690:2012
КОВАЛЬЧУК, Инна. Роль оценки в дистантном обучении. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 350-354. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.2, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Роль оценки в дистантном обучении

CZU: 371.261:37.018.43

Pag. 350-354

Ковальчук Инна
 
Черновицкий Национальный Университет им.Ю.Федьковича
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

The article examines the role of students' knowledge assessment in distance learning. Analyzing the pedagogical heritage of the past and modern works devoted to the problem of assessing student success, the author comes to the conclusion that assessment in distance learning plays a stimulating and motivational role. Emphasizes the importance of using the practice of different types of assessment and assessment methods.

Cuvinte-cheie
assessment, distance learning, motives of learning, assessment method