Articolul precedent |
Articolul urmator |
436 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-12-22 01:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.261:37.018.43 (1) |
Educație (14669) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4041) |
SM ISO690:2012 КОВАЛЬЧУК, Инна. Роль оценки в дистантном обучении. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 350-354. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane" Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.261:37.018.43 | ||||||
Pag. 350-354 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article examines the role of students' knowledge assessment in distance learning. Analyzing the pedagogical heritage of the past and modern works devoted to the problem of assessing student success, the author comes to the conclusion that assessment in distance learning plays a stimulating and motivational role. Emphasizes the importance of using the practice of different types of assessment and assessment methods. |
||||||
Cuvinte-cheie assessment, distance learning, motives of learning, assessment method |
||||||
|