Articolul precedent |
Articolul urmator |
1035 94 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-03 17:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.112:37.026 (1) |
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (121) |
Probleme generale de didactică și metodică (1235) |
SM ISO690:2012 PASAT, Lilia. Vorteile und grundprinzipien der vermittlung der kommunikativen grammatik im daf-unterricht. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 355-361. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane" Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.112:37.026 | ||||||
Pag. 355-361 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Limba germana este cunoscută ca o limbă dificil de învățat tocmai datorită gramaticii sale. Și totuși se poate învăța cu succes, doar în acest caz gramatica trebuie să îndeplinească o funcție comunicativă, în care există avantaje mari. Nu este un secret faptul că poți cunoaște perfect regulile gramaticale pe de rost, dar absolut nu le poți folosi în construcția vorbirii. A învăța corect gramatica nu înseamnă doar memorarea regulilor gramaticale și a exemplelor din contexte artificiale. Deci, ce înseamnă „gramatica comunicativă‖, care sunt principiile sale principale, care sunt diferențele și avantajele sale față de gramatica tradițională? |
||||||
Cuvinte-cheie gramatica comunicativă, competenţă comunicativă, text autentic, metode comunicative, gramatica tradiţională, vocabular activ |
||||||
|