Influența mediului natural asupra dezvoltării personalității copiilor de vârstă timpurie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1146 118
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-08 10:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01 (4383)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4036)
SM ISO690:2012
UNGUREANU, Nicoleta Alexandra. Influența mediului natural asupra dezvoltării personalității copiilor de vârstă timpurie. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 10, 5-6 decembrie 2019, Chişinău. Chişinău, 2019: "Print-Caro" SRL, 2020, Ediția 10, pp. 550-557. ISBN 978-9975-3371-7-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences
Ediția 10, 2020
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane"
10, Chişinău, Moldova, 5-6 decembrie 2019

Influența mediului natural asupra dezvoltării personalității copiilor de vârstă timpurie

The influence of natural environment on the development of personality of the children of early age

CZU: 37.01

Pag. 550-557

Ungureanu Nicoleta Alexandra12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Gradinița cu program normal Panatau, Buzău
 
 
Disponibil în IBN: 29 iulie 2020


Rezumat

In this article we have tried to identify in which way and how strongly the natural environment influences the development of preschoolers' personality. Our goal is to provide those interested, relevant information about how the natural environment influences the development of the child's personality in order to improve the environment-humanity relationship.

Prin acest articol urmărim să arătăm, pe baza bibliografiei de specialitate și a observațiilor personale, importanța avută de mediul natural în formarea personalității preșcolarilor. Aceste demers vrea să demonstreze că interacțiunea copilului de vârstă timpurie cu mediul înconjurător influențează dezvoltarea aptitudinilor estetice, ecologice, morale, creatoare, etc. în funcție de interacțiunea pe care preșcolarul o are cu mediul și felul în care acesta percepe relația dintre el și natură. Totodată, în această lucrarea arătăm și rolul avut de cadrul didactic și părinți în medierea acestei relații, dintre copil și mediul natural.

Cuvinte-cheie
education, environment, personality, preschool age, influence,

copil, natură, educaţie, mediu, personalitate