Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
924 78 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-31 17:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.015:81/82 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2096) |
Lingvistică. Limbi (5087) |
Literatură (13299) |
SM ISO690:2012 VICOL, Nelu, ANTIP, Crina Ramona, DĂNĂILĂ-MOISĂ, Mihaela. Dezvoltarea limbajului literar-artistic prin metode de stimulare a creativității elevilor. In: Univers Pedagogic, 2020, nr. 2(66), pp. 52-59. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4091487 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(66) / 2020 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4091487 | ||||||
CZU: 373.015:81/82 | ||||||
Pag. 52-59 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Creativity and language are topical terms in the instructional and educational approach of the students, therefore it is important for the teacher to aim to develop these two components constantly and continuously, mostly in the context of institutionalized education, using active-participatory methods that support his or hers teaching activities. |
||||||
Cuvinte-cheie language, creativity, active-participative methods, communication, student, limbaj, creativitate, metode activ-participative, comunicare, elev |
||||||
|