Dezvoltarea limbajului literar-artistic prin metode de stimulare a creativității elevilor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
924 78
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-31 17:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.015:81/82 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2096)
Lingvistică. Limbi (5087)
Literatură (13299)
SM ISO690:2012
VICOL, Nelu, ANTIP, Crina Ramona, DĂNĂILĂ-MOISĂ, Mihaela. Dezvoltarea limbajului literar-artistic prin metode de stimulare a creativității elevilor. In: Univers Pedagogic, 2020, nr. 2(66), pp. 52-59. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4091487
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(66) / 2020 / ISSN 1811-5470

Dezvoltarea limbajului literar-artistic prin metode de stimulare a creativității elevilor

The development of the literary-artistic language through student’s creativity-stimulating methods

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4091487
CZU: 373.015:81/82

Pag. 52-59

Vicol Nelu1, Antip Crina Ramona2, Dănăilă-Moisă Mihaela2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 3 iulie 2020


Rezumat

Creativity and language are topical terms in the instructional and educational approach of the students, therefore it is important for the teacher to aim to develop these two components constantly and continuously, mostly in the context of institutionalized education, using active-participatory methods that support his or hers teaching activities.

Creativitatea și limbajul sunt termeni de actualitate în demersul instructiv-educativ al elevilor. De aceea, este important ca în contextul educației instituționalizate cadrul didactic să vizeze dezvoltarea acestor două componente în mod constant și continuu, apelând la metode activ-participative ce îi susțin acțiunile educative.

Cuvinte-cheie
language, creativity, active-participative methods, communication, student,

limbaj, creativitate, metode activ-participative, comunicare, elev