Articolul precedent |
Articolul urmator |
997 87 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-23 16:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.881-82 (3) |
Воспитание. Обучение. Образование (14791) |
SM ISO690:2012 PLĂMĂDEALĂ, Larisa, SLAVENSCHI, Emilia. Sugestii de predare-învăţare-evaluare a basmului în gimnaziu. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor filologice, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 3, pp. 128-131. ISBN 978-9975-76-303-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 3, 2020 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.881-82 | ||||||
Pag. 128-131 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă importanţa studierii basmului în gimnaziu şi valoarea acestor texte în procesul de formare a personalităţii elevului. Specia propune cititorului o multitudine de aspecte ale vieţii din care se poate învăţa şi ilustrează diverse modele de comportament uman, permiţându-i profesorului să proiecteze lecţii pentru a implica elevii în procesul propriei deveniri, în acord cu adevăratele valori, construindu-şi sistemul axiologic. Prin strategiile didactice propuse, demonstrăm că basmul este un text absolut necesar în formarea cititorului, pentru a preda noţiunile de teorie literară, pentru a explora un text epic, dar şi pentru temele de comunicare. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie literar-artistică, basm/poveste, personaj, caracterizare, strategie |
||||||
|