Articolul precedent |
Articolul urmator |
826 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-06 17:15 |
SM ISO690:2012 CALEACHINA, Olga, ACHIRI, Ion. Evaluarea rezultatelor școlare – component integrantă a procesului educational. In: Probleme actuale ale didacticii ştiinţelor reale: consacrată aniversării a 80-a a profesorului universitar Ilie Lupu, 11-12 mai 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Ediția a II-a Vol.2, pp. 120-124. ISBN 978-9975-76-239-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale didacticii ştiinţelor reale Ediția a II-a Vol.2, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale didacticii ştiinţelor reale" Chişinău, Moldova, 11-12 mai 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 120-124 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezent, dinamica performanțelor școlare efective cunoaște o permanentă și dublă monitorizare:de către profesor, prin intermediul evaluării didactice, și de către elev, datorită demersului său autoevaluativ și relaționării lui cu evaluarea realizată de către cadrul didactic. Astfel,competența de evaluare devine primordială, fiind cea care vizează măiestria și arta profesorului de a aprecia situația educativă adică resursele, procesul și rezultatele intervenției educaționale, accentul focusându-se pe evaluarea randamentului academic al elevului , care constituie finalitatea majoră a acțiunii didactice. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, rezultate școlare, performanţă, competenţă, progres şcolar, calitate |
||||||
|