Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-24 23:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.017:62-057.875 (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4065) |
Инженерное дело. Техника в целом (3060) |
![]() DARII, Ludmila. Psycho-pedagogical conditions of intercultural student competence development. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 5(125), pp. 65-71. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(125) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.017:62-057.875 | ||||||
Pag. 65-71 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The article presents some theoretical approaches and praxiological aspects regarding the development of intercultural competence and some psycho-pedagogical conditions for the development of intercultural competence of future engineer students. |
||||||
Cuvinte-cheie intercultural competence, multicultural community, intercultural dialogue, cultural diversity, cultural pluralism, tolerance, professional ethics, development, socialization, etc, competenţă interculturală, comunitate multiculturală, dialog intercultural, diversitate culturală, pluralism cultural, toleranţa, Etică profesională, dezvoltare, socilaizare etc. |
||||||
|