Psycho-pedagogical conditions  of intercultural student competence development
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
745 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-24 23:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.017:62-057.875 (1)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4065)
Инженерное дело. Техника в целом (3060)
SM ISO690:2012
DARII, Ludmila. Psycho-pedagogical conditions  of intercultural student competence development. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 5(125), pp. 65-71. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(125) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Psycho-pedagogical conditions  of intercultural student competence development

Condiţii psihopedagogice ale dezvoltării competenţei interculturale  la studenţi

CZU: 37.017:62-057.875

Pag. 65-71

Darii Ludmila
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 30 septembrie 2019


Rezumat

The article presents some theoretical approaches and praxiological aspects regarding the development of intercultural competence and some psycho-pedagogical conditions for the development of intercultural competence of future engineer students.

În articol sunt prezentate unele abordări teoretice şi aspecte praxiologice privind dezvoltarea competenţei intercul-turale şi unele condiţii psihopedagogice ale dezvoltării competenţei interculturale la studenţi viitori ingineri.

Cuvinte-cheie
intercultural competence, multicultural community, intercultural dialogue, cultural diversity, cultural pluralism, tolerance, professional ethics, development, socialization, etc,

competenţă interculturală, comunitate multiculturală, dialog intercultural, diversitate culturală, pluralism cultural, toleranţa, Etică profesională, dezvoltare, socilaizare etc.