Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
958 147 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-14 11:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.015.3 (34) |
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (655) |
SM ISO690:2012 GONŢA, Victoria. Aspecte psihopedagogice ale adaptării copilului cu cerinţe educaţionale speciale în şcoala primară. In: Revista de studii interdisciplinare „C. Stere”, 2017, nr. 3-4(15-16), pp. 425-432. ISSN 2457-5550. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3360183 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista de studii interdisciplinare „C. Stere” | ||||||
Numărul 3-4(15-16) / 2017 / ISSN 2457-5550 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3360183 | ||||||
CZU: 376.015.3 | ||||||
Pag. 425-432 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se abordează problema nevoilor psihosociale ale copiilor cu cerinţe educaţionale speciale în contextul incluziunii lor educaţionale. Sunt reflectate rezultatele investigaţiei sferei cognitive şi comportamentale ale copiilor cu ADHD, tulburări din spectrul autismului şi a celor cu retard mintal, care întâmpină dificultăţi de integrare socială şi succesele pe care aceştia le pot obţine în rezultatul intervenţiei psihopedagogice bine orientate. |
||||||
Cuvinte-cheie copil, disabilitate, cerinţe educaţionale speciale, intervenţie psihopedagogică, adaptare socială, educație incluzivă |
||||||
|