Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
687 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-09 21:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.1 (1452) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2640) |
SM ISO690:2012 DOBREA, Mădălina. Importanța autonomiei universitare în actul educațional. In: Vector European, 2019, nr. 1, pp. 16-18. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 1 / 2019 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
CZU: 378.1 | ||||||
Pag. 16-18 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Potrivit Legii educației naționale nr. 1/2011 coroborate cu dispozițiile prevăzute de Constituția României, principiile ce guvernează învățământul superior se doresc a fi garantarea autonomiei universitare, respectarea și asigurarea libertăților academice, responsabilitatea publică, asigurarea calității, accesul nediscriminatoriu la învățământul superior, transparența deciziilor și respectarea principiilor de etică și deontologie profesională. În tot spațiul european și nord-american autonomia, responsabilitatea și calitatea, reprezintă trinitatea învățământului superior, asigurând în acest mod faptul că actul educațional nu se supune unor interferențe extrinseci față de mediul academic |
||||||
Cuvinte-cheie autonomie, învăţământ superior, principii, deontologii, Autonomy, higher education, principles, deontology |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Dobrea, M.</dc:creator> <dc:date>2019-06-03</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Potrivit Legii educației naționale nr. 1/2011 coroborate cu dispozițiile prevăzute de Constituția României, principiile ce guvernează învățământul superior se doresc a fi garantarea autonomiei universitare, respectarea și asigurarea libertăților academice, responsabilitatea publică, asigurarea calității, accesul nediscriminatoriu la învățământul superior, transparența deciziilor și respectarea principiilor de etică și deontologie profesională. În tot spațiul european și nord-american autonomia, responsabilitatea și calitatea, reprezintă trinitatea învățământului superior, asigurând în acest mod faptul că actul educațional nu se supune unor interferențe extrinseci față de mediul academic</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>According to the National Education Law no. 1/2011 in line with the provisions of the Romanian Constitution, the principles governing higher education seek to guarantee academic autonomy, respect for and safeguarding academic freedoms, public accountability, quality assurance, non-discriminatory access to higher education, transparency of decisions and observance of ethical principles; professional deontology. In all European and North American space, autonomy, accountability and quality represent the trinity of higher education, thus ensuring that the educational act is not subjected to extrinsic interference with the academic environment.</p></dc:description> <dc:source>Vector European (1) 16-18</dc:source> <dc:subject>autonomie</dc:subject> <dc:subject>învăţământ superior</dc:subject> <dc:subject>principii</dc:subject> <dc:subject>deontologii</dc:subject> <dc:subject>Autonomy</dc:subject> <dc:subject>higher education</dc:subject> <dc:subject>principles</dc:subject> <dc:subject>deontology</dc:subject> <dc:title>Importanța autonomiei universitare în actul educațional</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>