Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-01 18:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
364.27-053.2/6 (3) |
Социальное обеспечение. (549) |
![]() STRATAN, Valentina. Realizări naționale ale educaţiei incluzive a copiilor cu CES. In: Ştiinţă, educaţie, cultură, 10 februarie 2017, Comrat. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2017, Vol.2, pp. 257-259. ISBN 978-9975-83-040-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" Comrat, Moldova, 10 februarie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 364.27-053.2/6 | ||||||
Pag. 257-259 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The successful implementation of inclusion is possible in favorable operational conditions for its implementation. Among the most important notes preparation of teachers of secondary schools, adaptation and social learning environment, preparation of "special" students and classroom staff. |
||||||
Cuvinte-cheie inclusion, disabilities, favorable operational conditions, teachers "special |
||||||
|