Particularităţile socializării copiilor de vârstă preşcolară în dependenţă de tipul temperamental posedat
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
1354 88
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-24 08:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.613.4:373.2 (1)
Социальная психология (994)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2098)
SM ISO690:2012
ŞUHAN, Liudmila, ILICCIEV, Maxim. Particularităţile socializării copiilor de vârstă preşcolară în dependenţă de tipul temperamental posedat. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, Vol.2, pp. 79-87. ISBN 978-9975-88-042-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2018
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2018

Particularităţile socializării copiilor de vârstă preşcolară în dependenţă de tipul temperamental posedat

CZU: 316.613.4:373.2

Pag. 79-87

Şuhan Liudmila1, Ilicciev Maxim2
 
1 Creşa-Grădiniţă, nr.2, „Licurici” din orasul Cahul,
2 Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 25 octombrie 2018


Rezumat

The actuality and importance of the problem addressed is justified by the current context of reforming education, in particular by focusing on the personality of the educated person, linking educational content and methodologies to the type of knowledge they belong to. Establishing on this basis pedagogical solutions that are compatible with the specifics of the subjects taught and with the particularities of the temperament of the children. A starting point for understanding a child is understanding his temperament - what we receive from ancestors through genes and nature, combined with the spiritual endowment of each (talents, predispositions, qualities, etc.) and influenced by the environment in which we grow and live.