Articolul precedent |
Articolul urmator |
873 83 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-03 16:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:339.166.82 (1) |
Общие вопросы торговли. Рынок (827) |
SM ISO690:2012 MÎRZA, Sergiu. Analiza pieţei cerealelor prin abordarea mixului de marketing . In: Dezvoltarea relaţiilor comerciale din perspectiva integrării economice a Republicii Moldova în circuitul economic internaţional, 21-22 septembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Complexul Editorial INCE, 2017, Vol.1, pp. 241-246. ISBN 978-9975-3171-5-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dezvoltarea relaţiilor comerciale din perspectiva integrării economice a Republicii Moldova în circuitul economic internaţional Vol.1, 2017 |
||||||
Conferința "Dezvoltarea relaţiilor comerciale din perspectiva integrării economice a Republicii Moldova în circuitul economic internaţional" Chișinău, Moldova, 21-22 septembrie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:339.166.82 | ||||||
Pag. 241-246 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea specifică a activităţii de marketing în cadrul entităţilor economice agricole impune schimbarea analizei tradiţionale a pieţii prin studierea cererii şi ofertei în analiza pieţei prin abordarea mixului de marketing. Pentru gospodăriile producătoare de cereale analiza pieţei prin prisma mixului de marketing presupune analiza tuturor elementelor marketingului-mix: produs, preţ, plasament, promovare şi personalul după formula 5 ”P”. Rezultatele cercetării elementelor marketingului-mix pe piața cerealelor din republică au demonstrat tendințe atât pozitive, cât și negative în dezvoltarea gospodăriilor producătoare de cereale. Această cercetare a fost îndreptată spre ajutorarea dezvoltării gospodăriilor producătoare de cereale care să analizeze activitatea sa prin prisma elementelor marketingului-mix implementând în aşa mod instrumentele de marketing. |
||||||
Cuvinte-cheie piața cerealelor, mixul de marketing, mixul de produs pe piaţa cerealelor, mixul de preţ pe piaţa cerealelor, mixul de distribuţie pe piaţa cerealelor, mixul de promovare pe piaţa cerealelor, mixul de personal pe piaţa cerealelor, rentabilitatea cerealelor |
||||||
|