Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1097 62 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-24 15:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.02 (73) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2640) |
SM ISO690:2012 BOTNARI, Valentina, ADAMENCO, Elena. Gîndirea independentă versus stilul de gîndire şi învăţare la adolescenţii din mediul academic. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2015, nr. 1(6), pp. 11-19. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 1(6) / 2015 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
CZU: 378.147.02 | |||||||
Pag. 11-19 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În acest articol se argumentează impactul gândirii independente a studenţilor asupra stilului de gândire şi a stilului preferenţial de învăţare; în baza argumentelor teoretice, precum şi a datelor experimentale se scot în evidenţă particularităţile stilului de gândire şi învăţare incitate de gândirea independentă a studenţilor. |
|||||||
|