Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
910 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-05 11:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.439.4:339.3 (1) |
Производство продукции и услуг по отраслям народного хозяйства (1540) |
Внутренняя торговля (53) |
SM ISO690:2012 PĂNUŢĂ, Angela. Analiza factorilor de influenţă asupra pieţei interne a produselor alimentare . In: Studii Economice, 2015, nr. 1, pp. 218-227. ISSN 1857-226X. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studii Economice | ||||||
Numărul 1 / 2015 / ISSN 1857-226X | ||||||
|
||||||
CZU: 338.439.4:339.3 | ||||||
Pag. 218-227 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul conţine analiza factorilor de influenţă asupra pieţei interne a produselor alimentare din Republica Moldova, delimitaţi in factori de acţiune prin intermediul cererii de mărfuri (demografici, economici, sociali şi psihologici), ofertei de mărfuri (producţia de bunuri, importuri, influenţe de ordin tehnologic) şi factori care realizează conexiunea dintre cerere şi ofertă (consumul, comerţul, comunicaţiile de marketing). |
||||||
Cuvinte-cheie produse alimentare, cerere produse alimentare, ofertă produse alimentare |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Pănuţă, A.</creatorName> <affiliation>Universitatea Liberă Internaţională din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Analiza factorilor de influenţă asupra pieţei interne a produselor alimentare </title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2015</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-226X</relatedIdentifier> <subjects> <subject>produse alimentare</subject> <subject>cerere produse alimentare</subject> <subject>ofertă produse alimentare</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>338.439.4:339.3</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2015-02-11</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Articolul conţine analiza factorilor de influenţă asupra pieţei interne a produselor alimentare din Republica Moldova, delimitaţi in factori de acţiune prin intermediul cererii de mărfuri (demografici, economici, sociali şi psihologici), ofertei de mărfuri (producţia de bunuri, importuri, influenţe de ordin tehnologic) şi factori care realizează conexiunea dintre cerere şi ofertă (consumul, comerţul, comunicaţiile de marketing). </description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>In this article are analyzed the factors that influence the market of foodproducts in Republic of Moldova, divided in factors that influence the market by mean of demand of goods (demographical, economical, social and psychological); supply of goods (production of goods, imports, technological influences) and factors that link the supply and demand (consumption, trade, marketing communications). </description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>