Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1265 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 17:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.132 (64) |
Воспитание. Обучение. Образование (14782) |
SM ISO690:2012 OBOROCEANU, Veronica. Oportunitățile pedagogiei interactive în formarea profesională a cadrelor didactice. In: Revistă de știinţe socioumane , 2016, nr. 1(32), pp. 16-24. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 1(32) / 2016 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 371.132 | ||||||
Pag. 16-24 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Formarea profesională a cadrelor didactice, axată pe pedagogia interactivă, are la bază nu doar un considerent funcţional-aplicativ. Condiţiile existente şi integrarea într-o societate postmodernă, tehnologică și informaţională generează problema formării profesionale a cadrelor didactice într-o varietate a surselor şi conţinuturilor educaționale. Prezentul articol relevă oportunitățile pedagogiei interactive de formare profesională a cadrelor didactice, de dezvoltare a spiritului critic, activ și creativ. |
||||||
Cuvinte-cheie pedagogie interactivă, instruire interactivă, învăţare, formare profesională |
||||||
|