Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1168 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-30 11:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.07:005.95/96 (14) |
Административные проблемы учебных заведений (200) |
Управление. Менеджмент (1912) |
SM ISO690:2012 ANDRIŢCHI, Viorica. Configuraţii teoretico-praxiologice ale motivaţiei pentru asigurarea calităţii educaţiei în învăţământul preuniversitar. In: Univers Pedagogic, 2013, nr. 3(39), pp. 14-19. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(39) / 2013 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.07:005.95/96 | ||||||
Pag. 14-19 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problema asigurării calităţii educaţiei în învăţământul preuniversitar prin îmbunătăţirea motivaţiei cadrelor didactice. Se prezintă rezultatele unui experiment scopul căruia a fost identificarea ierarhiei nevoilor profesionale ale cadrelor didactice din învăţământul pre-universitar. Pentru a îmbunătăţi nivelul de motivaţie a cadrelor didactice, se argumentează ierarhia de nevoi care, odată satisfăcute, vor contribui la realizarea educaţiei de calitate. |
||||||
Cuvinte-cheie calitatea educaţiei, motivaţie, managementul calităţii în educaţie, nevoi profesionale, satisfacţia profesională |
||||||
|