Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1082 63 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-04 10:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.2 (73) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4064) |
SM ISO690:2012 ŞLEAHTIŢCHI, Mihail. Situaţii perturbative în evaluarea lui homo studiosus. Efectul Halo. In: Univers Pedagogic, 2010, nr. 4, pp. 15-21. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4 / 2010 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.2 | ||||||
Pag. 15-21 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Când vorbim despre evaluarea obiectivă a eficienţei educaţiei, este foarte important să evidenţiem necesitatea de a asigura un climat docimologic de o corectitudine şi imparţialitate supremă. Este bine cunoscut faptul că factorii ce generează un nivel scăzut de obiectivitate la aprecierea rezultatelor şcolare pot fi, mai întâi de toate, legate de personalitatea profesorului şi de cea a elevului. Dintre aceşti factori, efectul haloului este deosebit de proeminent. De vreme ce efectul haloului are o influenţă proastă asupra evaluării didactice, este extrem de important să se înveţe modalităţile practice de a-i „limita posibilităţile”. |
||||||
|