Alfabetizarea vizuală. studiu de caz: www.abcvizual.md
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
72 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-29 10:02
SM ISO690:2012
TUGAREV, Laura. Alfabetizarea vizuală. studiu de caz: www.abcvizual.md. In: Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe, Ed. 2, 8-9 decembrie 2023, Chişinău. Chişinău: Editura USM, 2024, Ediţia 2, pp. 95-99. ISBN 978-9975-62-706-1.37(082)=00.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe
Ediţia 2, 2024
Conferința "Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe"
2, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2023

Alfabetizarea vizuală. studiu de caz: www.abcvizual.md

Visual literacy. case study: www.abcvizual.md


Pag. 95-99

Tugarev Laura12
 
1 Universitatea de Stat din Moldova,
2 Centrul Republican pentru Copii și Tineret ARTICO
 
 
Disponibil în IBN: 28 aprilie 2024


Rezumat

În era digitală, informațiile au căpătat alte dimensiuni, neimaginate de înaintașii noștri. Modalitățile de accesare a datelor și cunoștințelor sunt diferite, for-mele de comunicare și metodele de livrare a informațiilor sunt multiple, modurile de prezentare a informației sunt mult mai creative și interactive (apariția diverselor plat-forme și aplicații de design grafic etc., facilitează aranjarea și sistematizarea conținu-turilor în diverse forme și formate: infografice, PPT-uri etc.). În acest articol este abor-dată alfabetizarea vizuală ca un element important și necesar omului în era contempo-rană.

In the digital era, information has taken on new dimensions. The ways of accessing data and knowledge vary, and the forms of communication and methods of delivering information are diverse (you can transmit an image, painting, graphic, table using messenger, email, etc.). The modes of presenting information are much more cre-ative and interactive (the emergence of various graphic design platforms and applicati-ons, etc., facilitates arranging and systematizing information in various forms and for-mats). This article addresses visual literacy, which remains important and necessary for individuals in the contemporary era.

Cuvinte-cheie
era infromațională, Internet, alfabetizare, vizual, alfabetizare vi-zuală, imagini, analiză, interpretare,

information age, Internet, literacy, visual, Visual literacy, images, Analysis, interpretation