Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
118 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-21 14:48 |
SM ISO690:2012 ILICCIEV, Maxim. Independența în activitatea de învățare a școlarilor mici. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2023, nr. 2(18), pp. 201-219. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 2(18) / 2023 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
Pag. 201-219 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Procesul de dezvoltare a independenței în activitatea de învățare a fost considerat ca însoțitor al procesului educațional. Inițial, s-a crezut că procesul educațional în sine era suficient pentru a dezvolta această calitate la un școlar mic. Manifestarea de sine și creativitatea elevului a fost întotdeauna remarcate, dar toate aceste calități au fost solicitate episodic în majoritatea cazurilor. În acest studiu sunt foarte importante acele concepte actuale, adiacente educației prin care se arată clar că ideea dezvoltării independenței în activitatea de învățare demonstrate în cadrul activităților instructiv-educative este interpretată într-o măsură mai mare ca una strategică, oportună pentru construirea procesului de dezvoltare a independenţei copiilor de vârstă şcolară mică. Reperul de bază al studiului constă în poziția conform căreia independența trebuie considerată ca element calitativ al subiectului activității de învățare. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare, independenţă, educaţie, şcolarul mic, learning, independence, education, the young schoolchild |
||||||
|