Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1615 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-09 11:59 |
SM ISO690:2012 URSU, Ludmila, GÎNJU, Stela. Evaluarea competenţei de educaţie ecologică (componenta procedurală) în cadrul pregătirii iniţiale a cadrelor didactice pentru învăţământul preşcolar şi primar. In: Revistă de știinţe socioumane , 2012, nr. 3(22), pp. 29-33. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 3(22) / 2012 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
Pag. 29-33 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article presents some results of a experimental study of competencional formations of ecological education in the process of teacher training for preschool and primary school in the UPS „Ion Creangă”, Chișinău, realized at the end of the 2011-2012 study year in the Scientific Laboratory EcoEducație. It concludes some deficiencies in the initial teacher training and it proposes solutions. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluation, initial teacher training, preschool, environmental education competence, procedural component of competence |
||||||
|