Aspecte ale creării mediului de dezvoltare a elevilor capabili de performanțe înalte la matematică
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
292 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-01 12:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.04:51 (2)
Воспитание и обучение с учетом индивидуальных особенностей. Консультирование (258)
Математика (1688)
SM ISO690:2012
TELEUCĂ, Marcel, SALI, Larisa. Aspecte ale creării mediului de dezvoltare a elevilor capabili de performanțe înalte la matematică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 2(32), pp. 93-102. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v32i2.93-102
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(32) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Aspecte ale creării mediului de dezvoltare a elevilor capabili de performanțe înalte la matematică

Aspects of creating the development environment of students capable of high performance in mathematics

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v32i2.93-102
CZU: 37.04:51

Pag. 93-102

Teleucă Marcel, Sali Larisa
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 12 iulie 2023


Rezumat

În articol sunt expuse opiniile autorilor privind diverse aspecte ale procesului de formare a elevilor capabili de performanțe înalte la matematică axate pe trei domenii importante: dezvoltarea intelectuală; dezvoltarea abilităților de comunicare; dezvoltarea personală. Design-ul domeniilor de formare a acestei categorii de elevi este elaborat ținând cont de conceptul rezultantei dezvoltării, de Modelul pedagogic de dezvoltare a competențelor copiilor dotați la matematică și Modelul Integrator al procesului de pregătire a cadrelor didactice pentru activitatea extracurriculară la matematică

The article presents the the authors' opinions regarding various aspects of the process of training students capable of high performance in mathematics, focused on three important areas: intellectual development; development of communication skills; personal development. The design of the fields of training for this category of students is developed taking into account the concept of the resulting development, the Pedagogical Model for the development of the skills of children gifted in mathematics and the Integrative Model of the process of training teachers for extracurricular activity in mathematics

Cuvinte-cheie
competență matematică, performanţă, dezvoltare personală, dezvoltare intelectuală, comunicare,

mathematical competence, performance, personal development, intellectual development, communication