Designul proiectării modelului nonformal de educaţie pentru mediu în clasele primare
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
185 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-12 20:14
SM ISO690:2012
SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Designul proiectării modelului nonformal de educaţie pentru mediu în clasele primare. In: Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior, Ed. 1, 5 iunie 2014, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia Centrografic, 2014, Vol.1, pp. 129-132. ISBN 978-9975-88-000-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior
Vol.1, 2014
Conferința "Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior"
1, Cahul, Moldova, 5 iunie 2014

Designul proiectării modelului nonformal de educaţie pentru mediu în clasele primare


Pag. 129-132

Saranciuc-Gordea Liliana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 8 mai 2023


Rezumat

Cet article s'adresse aux futurs enseignants et on y décrit la conception de la projection du modèle non formelle d’éducation environnementale, au degré de l'enseignement primaire. La conception du modèle d’éducation environnementale promouvoit une option constructiviste de l'apprentissage par: la conception d'un système d'objectives / compétences et une gamme des contenus écologiques; la proposition des moyens d'organisation du processus éducatif; le développement aux dès élèves de la capacité d’investiguer scientifiquement l'environnement.