Articolul precedent |
Articolul urmator |
214 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.012:373.3 (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4063) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2120) |
SM ISO690:2012 SARANCIUC-GORDEA, Liliana, LUPAȘCU-CONSTANTIN, Mariana. Dezvoltarea reflecției pedagogice la cadrele didactice – nivelul primar de învățământ. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 2, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 2, pp. 134-141. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p134-141 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2022 |
||||||
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective" 2, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p134-141 | ||||||
CZU: 37.012:373.3 | ||||||
Pag. 134-141 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat elucidează unele aspecte științifice, normative și aplicative în vizorul dezvoltării reflecției pedagogice la cadrele didactice - nivelul primar de învățământ. |
||||||
Cuvinte-cheie reflecție personală, reflecție pedagogică, practică reflectivă, învățător reflectiv, abilități reflective, personal reflection, pedagogical reflection, reflective practice, reflective teacher, reflective skills |
||||||
|