Dezvoltarea reflecției pedagogice la cadrele didactice – nivelul primar de învățământ
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
214 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.012:373.3 (1)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4063)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2120)
SM ISO690:2012
SARANCIUC-GORDEA, Liliana, LUPAȘCU-CONSTANTIN, Mariana. Dezvoltarea reflecției pedagogice la cadrele didactice – nivelul primar de învățământ. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 2, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 2, pp. 134-141. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p134-141
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2022
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective"
2, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022

Dezvoltarea reflecției pedagogice la cadrele didactice – nivelul primar de învățământ

DOI:https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p134-141
CZU: 37.012:373.3

Pag. 134-141

Saranciuc-Gordea Liliana, Lupașcu-Constantin Mariana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 26 aprilie 2023


Rezumat

Articolul dat elucidează unele aspecte științifice, normative și aplicative în vizorul dezvoltării reflecției pedagogice la cadrele didactice - nivelul primar de învățământ.

The given article elucidates some scientific, normative and applied aspects in view of the development of pedagogical reflection among teachers - the primary level of education.

Cuvinte-cheie
reflecție personală, reflecție pedagogică, practică reflectivă, învățător reflectiv, abilități reflective,

personal reflection, pedagogical reflection, reflective practice, reflective teacher, reflective skills