Traction capacity of rechargeable LFP batteries fortrolleybus
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
196 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-07 15:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
621.355:656.132.6(478-25) (1)
Электротехника (1161)
Транспорт. Организация и управление движением. Почтовая связь (276)
SM ISO690:2012
PETROV, Oleg. Traction capacity of rechargeable LFP batteries fortrolleybus. In: Journal of Engineering Sciences, 2023, vol. 30, nr. 1, pp. 76-84. ISSN 2587-3474. DOI: https://doi.org/10.52326/jes.utm.2023.30(1).06
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Journal of Engineering Sciences
Volumul 30, Numărul 1 / 2023 / ISSN 2587-3474 /ISSNe 2587-3482

Traction capacity of rechargeable LFP batteries fortrolleybus

Capacitatea de tracţiune a bateriilor LFP reîncărcabile pentru troleibuze

DOI:https://doi.org/10.52326/jes.utm.2023.30(1).06
CZU: 621.355:656.132.6(478-25)

Pag. 76-84

Petrov Oleg
 
Technical University of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 aprilie 2023


Rezumat

The article deals with the actual problem of reducing air pollution by internal combustion engines of public transport in urban and suburban traffic through the use of battery trolleybuses for passenger transportation. A method is proposed for calculating the capacity of batteries for the autonomous movement of trolleybuses, which can be used to calculate the required capacity of trolleybus batteries for use on city bus routes partially passing under the trolleybus overhead contact wires. The calculation of the required capacity of the lithium iron phosphate (LFP) battery for the operation of the battery trolleybus on the real bus route of the Chisinau municipality has been carried out.

Articolul este dedicat problemelor actuale a reducerii poluării aerului de către motoarele cu ardere internă ale transportului public în traficul urban și suburban prin utilizarea troleibuzelor cu baterii pentru transportul de persoane. Se propune o metodă de calcul a capacității bateriilor pentru deplasarea autonomă a troleibuzelor, care poate fi utilizată pentru a calcula capacitatea necesară a bateriilor de troleibuz pentru utilizare pe rutele autobuzelor urbane care trec parțial pe sub firele de contact aeriene ale troleibuzului. S-a efectuat calculul capacității necesare a bateriei litiu fier fosfat (LFP) pentru funcționareatroleibuzului cu baterii pe ruta reală de autobuz a municipiului Chișinău.

Cuvinte-cheie
Calculations of the energy consumed by a trolleybus, calculation of the capacity of storage LFP batteries, choose the optimal power of storage batteries,

Calcule ale energiei consumate de un troleibuz, calculul capacitatii acumulatorilor LFP, alegerea puterii optime a acumulatorilor