Psycho-pedagogical counseling, an important factor in increase in the school performance of students with SEN
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
333 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 18:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.963+616-089.1 (1)
Психология (3511)
Патология. Клиническая медицина (7124)
SM ISO690:2012
TIMOFEI, Pașa. Consilierea psihopedagogică, factor important în creşterea randamentului şcolar al elevilor cu CES. In: EcoSoEn, 2023, nr. 1, pp. 128-138. ISSN 2587-344X. DOI: https://doi.org/10.54481/ecosoen.2023.1.14
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
EcoSoEn
Numărul 1 / 2023 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X

Psycho-pedagogical counseling, an important factor in increase in the school performance of students with SEN

Consilierea psihopedagogică, factor important în creşterea randamentului şcolar al elevilor cu CES

DOI:https://doi.org/10.54481/ecosoen.2023.1.14
CZU: 159.963+616-089.1

Pag. 128-138

Timofei Pașa
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 21 februarie 2023


Rezumat

The need for counseling in school is an obvious one, because the student's activity can be marked by the appearance of certain problems, for the approach of which the experience, knowledge and guidance of a specialist are needed.

Necesitatea consilierii în şcoală este una evidentă, deoarece activitatea elevului poate fi marcată de apariţia anumitor probleme, pentru a căror abordare este nevoie de experienţa, cunoştinţele şi îndrumarea unui specialist.

Cuvinte-cheie
counseling, research, CES, integration, guidance,

consiliere, cercetare, CES, integrare, orientare