Художественный текст как лингводидактическая единица в процессе обучения русскому языку как иностранному
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
200 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-20 06:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811.161.1 (29)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4041)
Восточнославянские языки (367)
SM ISO690:2012
КОЛЕСНИК, Любовь. Художественный текст как лингводидактическая единица в процессе обучения русскому языку как иностранному . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.3, pp. 88-93. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-654-7. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v3.25-03-2022.p88-93
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 24, Vol.3, 2022
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului"
24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022

Художественный текст как лингводидактическая единица в процессе обучения русскому языку как иностранному

Literary text as a language teaching unit in the process of teaching russian as a foreign language

DOI:https://doi.org/10.46728/c.v3.25-03-2022.p88-93
CZU: 37.016:811.161.1

Pag. 88-93

Колесник Любовь
 
Кишиневский Государственный Педагогический Университет им. Иона Крянгэ
 
 
Disponibil în IBN: 9 februarie 2023


Rezumat

Acest articol este dedicat luării în considerare a rolului și semnificației textului literar ca unitate lingvodidactică în procesul de predare a limbii ruse ca limbă străină. Autorul articolului analizează diverse principii, concepte metodologice ale utilizării unui text literar la clasă într-un public de limbă străină. Articolul oferă o descriere științifică a rolului unui text literar pentru formarea competenței stagiarilor. Se atrage atenția asupra principiilor selecției textului, etapele de lucru cu acesta. Se acordă multă atenție recomandărilor metodologice pentru lucrul cu un text literar în limba rusă ca limbă străină

This article is devoted to the consideration of the role and significance of the literary text as a linguodidactic unit in the process of teaching Russian as a foreign language. The author of the article analyzes various principles, methodological concepts of using a literary text in the classroom in a foreign language audience. The article gives a scientific description of the role of a literary text for the formation of the competence of trainees. Attention is drawn to the principles of text selection, the stages of working with it. Much attention is paid to the methodological recommendations for working with a literary text in Russian as a foreign language.

Cuvinte-cheie
text artistic, linguodidactică, culturologică, competenţă comunicativă,

artistic text, linguodidactics, culturological, communicative competence