Articolul precedent |
Articolul urmator |
293 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-01 18:07 |
SM ISO690:2012 VRABIE, Silvia, SOCINSCHII, Elena. Stilul de comunicare - factor al agresivității adolescenților instituționalizați . In: Provocări şi oportunităţi în educaţie, 26-27 martie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, pp. 135-145. ISBN 978-9975-88-054-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Provocări şi oportunităţi în educaţie 2018 | ||||||
Conferința "Provocări şi oportunităţi în educaţie" Cahul, Moldova, 26-27 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 135-145 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Limbajul adolescentului instituționalizat capătă caracteristicile unui sistem hipercomplex de autoreglare şi autoperfecţionare a vieţii psihice de ansamblu, constatându-se că apartenenţa la o anumită clasă socială îşi pune amprenta, în mai mare măsură, asupra limbajului, începând cu vârsta de 15 ani. Adolescentul îşi formează, prin exersare, numeroşi algoritmi verbali utili în luările de cuvânt în faţa anumitor colective, în redarea unor situaţii etc. |
||||||
Cuvinte-cheie stil de comunicare, adolescenta, agresivitate, personalitate, bariere de comunicare, communication style, teenage, aggressiveness, personality, communication barriers |
||||||
|