Articolul precedent |
Articolul urmator |
196 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 09:53 |
SM ISO690:2012 CHICIUC, Constantin. Supradotarea din perspectiva incluziunii școlare. In: Provocări şi oportunităţi în educaţie, 26-27 martie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, pp. 117-121. ISBN 978-9975-88-054-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Provocări şi oportunităţi în educaţie 2018 | ||||||
Conferința "Provocări şi oportunităţi în educaţie" Cahul, Moldova, 26-27 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 117-121 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiul abordează problema instruirii diferențiate a elevilor supradotați. Sunt analizate anumite aspecte ce țin de educarea supradotaților: forme de instruire, necesitatea elaborării unui curriculum diferențiat, iminența pregătirii educatorilor pentru această categorie de elevi și a înființării Centrelor de Excelență. Sunt prezentate propuneri pentru îmbunătățirea cadrului legislativ ce ține de educarea copiilor capabili de performanțe înalte. |
||||||
Cuvinte-cheie supradotare, Centrul de Excelență, curriculum diferențiat, incluziune şcolară, giftedness, Centre of excellence, Differentiated training, differentiated curriculum, school inclusion |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Chiciuc, C.</creatorName> <affiliation>Liceul Teoretic „Ioan Vodă“, or. Cahul, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Supradotarea din perspectiva incluziunii școlare</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2018</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-88-054-1</relatedIdentifier> <subjects> <subject>supradotare</subject> <subject>Centrul de Excelență</subject> <subject>curriculum diferențiat</subject> <subject>incluziune şcolară</subject> <subject>giftedness</subject> <subject>Centre of excellence</subject> <subject>Differentiated training</subject> <subject>differentiated curriculum</subject> <subject>school inclusion</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2018</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Studiul abordează problema instruirii diferențiate a elevilor supradotați. Sunt analizate anumite aspecte ce țin de educarea supradotaților: forme de instruire, necesitatea elaborării unui curriculum diferențiat, iminența pregătirii educatorilor pentru această categorie de elevi și a înființării Centrelor de Excelență. Sunt prezentate propuneri pentru îmbunătățirea cadrului legislativ ce ține de educarea copiilor capabili de performanțe înalte.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The study addresses the problem of differentiated training of gifted pupils. Some aspects related to the education of gifted children are analyzed: forms of teaching, the need to develop a differentiated curriculum, the imminence of educators' training for this category of pupils and the establishment of Centers of Excellence. Proposals are presented to improve the legislative framework for the education of high-performing children.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>