Articolul precedent |
Articolul urmator |
549 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 17:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:004+371.214 (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4036) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4240) |
SM ISO690:2012 IURCU, Ina. Stem și ste(a)m integrate în scenarii de predare și învățare. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 1, pp. 168-174. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 1, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:004+371.214 | ||||||
Pag. 168-174 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educația STEM este o provocare atât pentru profesori cât și pentru elevii școlii moderne. În lucrare se prezintă 3 activități STEAM prin care se răspunde la întrebarea „Cum aducem activitățile STEM în clasă?” |
||||||
Cuvinte-cheie educația STEM/STEAM, activitate STEM/STEAM, proiect didactic., STEM / STEAM education, STEM / STEAM activity, didactic project |
||||||
|