Articolul precedent |
Articolul urmator |
483 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 13:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.53:372.851 (2) |
Воспитание. Обучение. Образование (14782) |
SM ISO690:2012 SALI, Larisa, COVALCIUC, Mirela. Motivarea pentru studierea matematicii. Considerente teoretico-praxiologice. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 1, pp. 66-72. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 1, 2022 |
|||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | |||||||
|
|||||||
CZU: 371.53:372.851 | |||||||
Pag. 66-72 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În lucrare sunt prezentate unele aspecte privind motivația pentru învățare ca fenomen și, în particular, sunt scoase în evidență unele strategii de sporire a motivației pentru studierea matematicii. Sunt propuse exemple de contexte care pot crește atractivitatea conținuturilor matematice și trezi interesul elevilor. |
|||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, educație matematică, emoţie, interes cognitiv, motivation, mathematical education, emotion, cognitive interest |
|||||||
|