Motivarea pentru studierea matematicii. Considerente teoretico-praxiologice
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
483 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 13:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.53:372.851 (2)
Воспитание. Обучение. Образование (14782)
SM ISO690:2012
SALI, Larisa, COVALCIUC, Mirela. Motivarea pentru studierea matematicii. Considerente teoretico-praxiologice. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 1, pp. 66-72. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 1, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Motivarea pentru studierea matematicii. Considerente teoretico-praxiologice

CZU: 371.53:372.851

Pag. 66-72

Sali Larisa, Covalciuc Mirela
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 28 aprilie 2022


Rezumat

În lucrare sunt prezentate unele aspecte privind motivația pentru învățare ca fenomen și, în particular, sunt scoase în evidență unele strategii de sporire a motivației pentru studierea matematicii. Sunt propuse exemple de contexte care pot crește atractivitatea conținuturilor matematice și trezi interesul elevilor.

The paper presents some aspects of motivation to learn as a phenomenon and, in particular, highlights some strategies to increase motivation to study mathematics. Examples of contexts are proposed that can increase the attractiveness of mathematical content and arouse students' interest.

Cuvinte-cheie
motivaţie, educație matematică, emoţie, interes cognitiv,

motivation, mathematical education, emotion, cognitive interest