Articolul precedent |
Articolul urmator |
232 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.265 (37) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4065) |
SM ISO690:2012 BEJENARI, Ludmila. Interacțiunea Serviciu de asistență psihopedagogică - familie: strategii moderne de colaborare în perioada pandemică. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 281-284. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p281-284 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021 | ||||||
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice" Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p281-284 | ||||||
CZU: 37.018.265 | ||||||
Pag. 281-284 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Interacțiunea familiei și a școlii este un proces de activități comune pentru a conveni asupra obiectivelor, formelor și metodelor educației familiale și școlare. Baza valorică a unei astfel de interacțiuni este crearea condițiilor pentru realizarea cu succes a copilului, creșterea personală a acestuia, formarea motivației pentru învățare, păstrarea sănătății fizice și mentale și adaptarea socială. De asemenea, cooperarea dintre familie și școală vizează armonizarea relației dintre profesori, elevi și părinți, identificarea în timp util a problemelor educației familiale, anticiparea problemelor familiale și sprijinul social, pedagogic și psihologic eficient al familiei, creșterea responsabilității părintești pentru creșterea și dezvoltarea copiilor. |
||||||
Cuvinte-cheie familie, şcoală, copil, professor, cooperare, family, school, child, teacher, Cooperation |
||||||
|