Colaborarea școală-familie în contextul pandemiei și dezvoltarea gândirii științifice la elevi
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
405 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-20 05:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
27.018.265 (1)
Христианство (342)
SM ISO690:2012
SIMCENCO, Irina. Colaborarea școală-familie în contextul pandemiei și dezvoltarea gândirii științifice la elevi. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 243-248. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p243-248
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice"
Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021

Colaborarea școală-familie în contextul pandemiei și dezvoltarea gândirii științifice la elevi

School - family collaboration in the context of the pandemic situation and the development of students' scientific thinking

DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p243-248
CZU: 27.018.265

Pag. 243-248

Simcenco Irina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 aprilie 2022


Rezumat

În contextul pandemiei de Covid -19 procesul pedagogic online a devenit o necesitate ce oferă oportunități atât școlii cât și familiei, dar și multe incertitudini, provocări. Rolul părintelui ca partener al cadrului didactic, este unul extrem de important în vederea adaptării elevului la noile cerințe. În cadrul învățării de la distanță se pune accent pe dezvoltarea competențelor digitale la elevi, dezvoltarea abilităților de muncă independentă și în grup. Consolidarea parteneriatului școală-familie trebuie să se axeze pe comunicare sistematică, susținere reciprocă și ajutor, feedback constructiv, implicare materială și financiară și suport emoțional.

In the context of the Covid-19, the online pedagogical process has become a necessity that offers opportunities to school and family, in the same time, but also many uncertainties, challenges. The role of the parent, as a partner of the teacher, is very important in order to adapt the student to the new requirements. Distance learning emphasizes the development of digital skills in students, the development of self-employment skills. Strengthening the school-family partnership must focus on systematic communication, mutual support and help, constructive feedback, material and financial involvement and emotional support.

Cuvinte-cheie
colaborare, şcoală, familie, elevi, pandemie, învăţare online, platforme educaționale.,

collaboration, school, family, students, pandemic, online learning, educational platforms