Articolul precedent |
Articolul urmator |
405 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-20 05:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
27.018.265 (1) |
Христианство (342) |
SM ISO690:2012 SIMCENCO, Irina. Colaborarea școală-familie în contextul pandemiei și dezvoltarea gândirii științifice la elevi. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 243-248. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p243-248 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021 | ||||||
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice" Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p243-248 | ||||||
CZU: 27.018.265 | ||||||
Pag. 243-248 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În contextul pandemiei de Covid -19 procesul pedagogic online a devenit o necesitate ce oferă oportunități atât școlii cât și familiei, dar și multe incertitudini, provocări. Rolul părintelui ca partener al cadrului didactic, este unul extrem de important în vederea adaptării elevului la noile cerințe. În cadrul învățării de la distanță se pune accent pe dezvoltarea competențelor digitale la elevi, dezvoltarea abilităților de muncă independentă și în grup. Consolidarea parteneriatului școală-familie trebuie să se axeze pe comunicare sistematică, susținere reciprocă și ajutor, feedback constructiv, implicare materială și financiară și suport emoțional. |
||||||
Cuvinte-cheie colaborare, şcoală, familie, elevi, pandemie, învăţare online, platforme educaționale., collaboration, school, family, students, pandemic, online learning, educational platforms |
||||||
|