Viorica-Ela CARAMAN în dialog cu Robert C. FORD „Şcolile anilor 2020 au lăsat lumea să intre în clasă, renunţând la învăţarea abstractă”
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
276 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-19 10:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.014.25(478)(047.53) (1)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4036)
SM ISO690:2012
CARAMAN, Viorica-Ela. Viorica-Ela CARAMAN în dialog cu Robert C. FORD „Şcolile anilor 2020 au lăsat lumea să intre în clasă, renunţând la învăţarea abstractă”. In: Limba Română , 2022, nr. 1-2(267-268), pp. 221-234. ISSN 0235-9111.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Limba Română
Numărul 1-2(267-268) / 2022 / ISSN 0235-9111

Viorica-Ela CARAMAN în dialog cu Robert C. FORD „Şcolile anilor 2020 au lăsat lumea să intre în clasă, renunţând la învăţarea abstractă”

Viorica-Ela CARAMAN in dialogue with Robert C. FORD „The schools of the 2020s let the world into the classroom, giving up abstract learning”

CZU: 37.014.25(478)(047.53)

Pag. 221-234

Caraman Viorica-Ela
 
Uniunea Scriitorilor din Republica Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 22 martie 2022


Rezumat

An interview with the director Robert C. Ford about the principles of the International School „Heritage” in Chisinau, but also about various aspects, challenges and imperatives of current education in relation to the difficulties of the education system in the Republic of Moldova.

Cuvinte-cheie
cultural openness, online education, mistake, homework, success