Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-25 11:56 |
![]() ДЫМЧЕНКО, Злата, ЯНИОГЛО, Мария. Партнериат учреждения раннего образования и семьи по нравственному воспитанию детей. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 8, 4 iunie 2021, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2021, Vol.8, Partea 2, pp. 31-37. ISBN 2587-3563. ISSN E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.8, Partea 2, 2021 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" 8, Cahul, Moldova, 4 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 31-37 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol definește conceptele de parteneriat și familie în educația morală a copiilor mici. Este descrise un studio, realizat în baza gimnaziului-grădiniță „S. Demirel” din Comrat. Studiul a fost realizar prin intermediul metodelor și tehnicilor: metoda conversației, elaborată de către L. V. Anufriev;, metoda de intervievare a educatorilor, interogarea părinților, analiza documentelor normative în vigoare ș.a.. Conform rezultatelor unei conversații cu copiii, s-a constatat că practic toți copiii grupului au reprezentări morale, sunt capabili să caracterizeze corect diferite calități morale ale unei persoane. Sondajul pentru profesori a arătat că întregul personal didactic consideră că problema educației morale a copiilor cu lucrul cu familia acestuia se prezintă una relevant. Majoritatea părinților au calități personale care pot fi considerate un exemplu în educația morală a copiilor. Sondajul părinților a arătat că mulți consideră că educația morală în grădiniță este posibilă, iar grădinița și familia sunt responsabile pentru acest lucru. Un interviu cu metodistul a arătat că grădinița este deschisă pentru un partneriat în scopul educației morale a copiilor. |
||||||
Cuvinte-cheie parteneriat, familie, educaţie morală, instituție de educație timpurie., partneriat, family, moral education, early education institution |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-144851</doi_batch_id> <timestamp>1718520528</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei</full_title> <issn media_type='print'>E-ISSN 2587-3571</issn> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <isbn>2587-3563</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Партнериат учреждения раннего образования и семьи по нравственному воспитанию детей</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Zlata</given_name> <surname>Dîmcenco</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Maria</given_name> <surname>Ianioglo</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <pages> <first_page>31</first_page> <last_page>37</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>