Articolul precedent |
Articolul urmator |
333 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 11:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018:372.851 (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4061) |
SM ISO690:2012 IORDACHE, Iulia. Orientarea economico-aplicativă la orele de matematică în liceu. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 67-73. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018:372.851 | ||||||
Pag. 67-73 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Matematica, ca disciplină școlară, are un rol important în dezvoltarea abilităților elevilor în toate domeniile, astfel aplicarea în procesul de studii a modelului de formare a deprinderilor de rezolvare a problemelor economico-matematice, ce constă dintr-un sistem de probleme, ținându-se cont de conținutul temelor și de contingentul de elevi, dar și a metodologiei rezolvării lor, a permis să demonstrăm creșterea motivației pentru studierea matematicii, manifestarea unui interes mai mare, sporirea cunoștințelor elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie matematică, elevi, curriculum, liceu, competențe, probleme economico-matematice, cunoștințe economice, mathematics, pupils, curriculum, lyceum, competence, economic-mathematical problems, economics knowledge |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-143571</doi_batch_id> <timestamp>1718160544</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <isbn>978-9975- 76-360-8</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Orientarea economico-aplicativă la orele de matematică în liceu</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Iulia</given_name> <surname>Iordache</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <pages> <first_page>67</first_page> <last_page>73</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>