Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
539 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-08 14:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
39:37.034+373.24 (1) |
Этнография. Жизнь народа. Обычаи. Образ жизни. Фольклор (2228) |
Воспитание. Обучение. Образование (14739) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2111) |
SM ISO690:2012 CRÎJANOVSCHI, Tatiana, STAFIU, Natalia, СИЛИСТРАРУ, Николае. Abordări ale educației morale populare în preșcolaritate din perspectivă folclorică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 3(25), pp. 84-91. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v25i3.84-91 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(25) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v25i3.84-91 | ||||||
CZU: 39:37.034+373.24 | ||||||
Pag. 84-91 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cele două laturi ale educației morale, conștiința și conduita, se intercondiționează și se completează reciproc, formarea uneia neputându-se realiza independent de cealaltă. Elementele conștiinței morale orientează și stimulează conduita morală, iar aceasta, la rândul ei, valorifică asemenea elemente, integrându-le în deprinderi, obișnuințe și trăsături de voință și caracter. |
||||||
Cuvinte-cheie folclor, tradiţie, educaţie morală, conștiință morală, conduită morală, preşcolar, folklore, tradition, moral education, moral conscience, moral conduct, preschool |
||||||
|