Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
917 185 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-01 15:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
351:004.9 (1) |
Объекты и задачи государственного административного управления (1093) |
Прикладные информационные (компьютерные) технологии. Методы основанные на применении компьютеров (447) |
SM ISO690:2012 SOLOMON, Oleg. Telemunca între opțiune și necesitate: reflecții analitice. In: Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice, 2021, nr. 1(185), pp. 88-102. ISSN 1957-2294. DOI: https://doi.org/10.53783/18572294.21.185.07 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice | ||||||
Numărul 1(185) / 2021 / ISSN 1957-2294 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.53783/18572294.21.185.07 | ||||||
CZU: 351:004.9 | ||||||
Pag. 88-102 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În contextul crizei pandemice COVID-19, schimbărilor climaterice globale accelerate și solicitărilor frecvente pentru echilibru muncă-viaţă, telemunca devine din nou un subiect central și mult-discutat în cercurile academice și non-academice. De aceea, ne propunem ca în articolul în speţă să reanalizăm scopul și rolul telemuncii, elementele constituante, condiţiile, oportunităţile și vulnerabilitățile acestei forme de organizare a muncii flfl exibile pentru angajaţi și angajatori (sectoarele public și privat). Poate telemunca reprezenta o soluţie pentru unele dificultăţi cu care se confruntă omenirea astăzi? – o altă întrebare la care vom încerca să găsim răspunsul. De asemenea, vom examina dacă telemunca este utilizată în Republica Moldova, dacă aceasta este reglementată de cadrul normativ naţional și dacă este convergentă cu literatura de specialitate și normele europene. |
||||||
Cuvinte-cheie sectorul public, sectorul privat, telemunca, telemuncitor, angajat, angajator, la distanţă, domiciliu-ofifi ciu, ofifi ciu-mobil, ofifi ciu-virtual, impact, oportunităţi, vulnerabilități, tehnologia de informare și comunicare, public sector, private sector, telework, teleworker, employee, employer, remote, home-offiffi ce, mobile-offiffi ce, virtual-offiffi ce, impact, opportunities, vulnerabilities, Information and Communication Technology |
||||||
|