Articolul precedent |
Articolul urmator |
743 127 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-20 17:55 |
SM ISO690:2012 MORARI, Natalia. Proiectul de cercetare și starea de bine în școală. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 14-15 mai 2021, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2021, Vol. IV, nr.2, pp. 352-359. ISBN 978-9975-76- 341-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. IV, nr.2, 2021 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 14-15 mai 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 352-359 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Menținerea stării de bine în școală influențează pozitiv motivația elevilor pentru învățare. Aplicarea strategiei didactice bazată pe cercetare generează această stare elevilor și profesorilor. Starea de bine la elevi se datorează proiectelor de cercetare realizate în colaborare cu profesorii și se manifestă prin: conștientizare, revelație, recunoștință, împlinire, bucurie, afirmare, motivație, etc. Veriga ce unește elevul și profesorul în procesul de cercetare este sensul învățării și motivația pentru a continua. |
||||||
Cuvinte-cheie strategia didactică bazată pe cercetare, proiect de cercetare, starea de bine în școală, motivaţie, continuitate, research-based teaching strategy, research project, motivation, continuity |
||||||
|