Articolul precedent |
Articolul urmator |
478 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 08:26 |
SM ISO690:2012 GHICOV, Adrian. Baza performării în discursul postmodern al educației. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 14-15 mai 2021, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2021, Vol. IV, nr.2, pp. 53-63. ISBN 978-9975-76- 341-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. IV, nr.2, 2021 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 14-15 mai 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 53-63 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Determinarea criteriilor de apreciere şi ordonare a valorilor educaționale în postmodernitate, stabilirea unor etaloane pentru aprecierea unui proces şi a unui produs de performanţă, a unui formabil performer constituie una dintre cele mai dificile probleme care stau în faţa pedagogiei actuale, a reflexiei ştiinţifice şi deci în faţa fiecărui specialist din educație, preocupat să ştie ce este mai bine de făcut, căror activităţi să le acorde preferinţă, care trebuie să fie reperul de activitate ce să fundamenteze baza performării. Criteriul suprem în judecarea valorilor performanţei urmează a fi cel al produsului, care include integralitatea de conţinut şi cultura intelectual-spirituală a comportamentului educabilului în expresia integralității implicațiilor pedagogice informație, intelect, inteligență, imaginație. |
||||||
Cuvinte-cheie performanţă, baza performării, categoriile performanței, produsul performant, act operațional, act factual, act semantic, forța performării, energia performării, resursa performării, premisa performării, performance, performance basis, performance categories, performing product, operational act, factual act, semantic act, performance force, performance energy, performance resource, performance premise |
||||||
|