Pregătirea motrice a elevilor din ciclul gimnazial în cadrul lecțiilor de educație fizică în aer liber prin aplicarea mijloacelor din handbal
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
670 47
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-16 19:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
796.012+373.037.1:796.322 (2)
РАЗВЛЕЧЕНИЯ. ЗРЕЛИЩА. ИГРЫ. СПОРТ (1709)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2124)
SM ISO690:2012
CIUBOTARU, Mihai. Pregătirea motrice a elevilor din ciclul gimnazial în cadrul lecțiilor de educație fizică în aer liber prin aplicarea mijloacelor din handbal. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2021, nr. 37(1), pp. 136-145. ISSN 1857-4114. DOI: https://doi.org/10.52449/1857-4114.2021.37-1.11
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţa Culturii Fizice
Numărul 37(1) / 2021 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438

Pregătirea motrice a elevilor din ciclul gimnazial în cadrul lecțiilor de educație fizică în aer liber prin aplicarea mijloacelor din handbal

DOI:https://doi.org/10.52449/1857-4114.2021.37-1.11
CZU: 796.012+373.037.1:796.322

Pag. 136-145

Ciubotaru Mihai
 
Liceul Tehnologic „I. V. Liteanu”, Liteni, Suceava
 
 
Disponibil în IBN: 26 octombrie 2021


Rezumat

Educația fizică și sportul reprezintă un domeniu important pentru elevii din gimnaziu. În cadrul lecțiilor de educație fizică, folosirea metodelor interactive conduce la stimularea interesului elevilor pentru a executa exercițiile fizice, creșterea eficienței lecției, creșterea motivației de a învăța și de a descoperi acte și acțiuni noi. Pentru a avea rezultate bune în activitățile propuse, trebuie să existe o armonie între condiția fizică, capacitațile fizice de bază și cele specifice. Exercițiile fizice executate corect dezvoltă calitățile motrice de bază (viteză, îndemânare, suplețe, rezistență, forță), care sunt indispesabile vieții. Metodele de cercetare folosite în cadrul experimentului au fost: metoda studiului bibliogafic, metoda observației, metoda testelor, metoda matematică, precum și metoda grafică și tabelară. Scopul acestui studiu experimental constă în identificarea nivelului motrice al elevilor din clasa a VII-a și obținerea unor rezultate mai bune, care conduc spre progres, în vederea creșterii eficienței lecției de educație fizică. Așadar, la clasa experiment s-au aplicat mijloace create diferit, iar clasa martor a urmat programa școlară.

Cuvinte-cheie
elevi, gimnaziu, exerciţiu, eficienţă