Tendinte de reconslruclie a paradigmei de formare a cadrelor didactice din perspectiva pedagogiei interculturale în Republica Moldova
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
419 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-14 22:15
SM ISO690:2012
BARBĂNEAGRĂ, Alexandra. Tendinte de reconslruclie a paradigmei de formare a cadrelor didactice din perspectiva pedagogiei interculturale în Republica Moldova. In: Diversitatea lingvisticä si dialogul intercultural în procesul de comunicare, 29 martie 2013, Chişinău. Chişinău: Tipografia Garomont-Studio; Vasiliana '98, 2013, pp. 211-218. ISBN 978-99754442-9-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Diversitatea lingvisticä si dialogul intercultural în procesul de comunicare 2013
Conferința "Diversitatea lingvisticä si dialogul intercultural în procesul de comunicare"
Chişinău, Moldova, 29 martie 2013

Tendinte de reconslruclie a paradigmei de formare a cadrelor didactice din perspectiva pedagogiei interculturale în Republica Moldova

Reconstruction trends of the teachers' education paradigm from the intercultural pedagogy perspective in the Republic of Moldova


Pag. 211-218

Barbăneagră Alexandra
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 30 septembrie 2021


Rezumat

Prezentul articol abordeaza problematica noilor tendinte in predare din perspectiva pedagogiei interculturale. Autoarea prezinta starea actuala a lucrurilor in educatie si ofera solutii pentru rezolvarea problemelor cu care pedagogia moderna se confrunta. Tendintele reconstructiviste ale paradigmei educatiei profesorilor din perspectiva pedagogiei interculturale in Moldova sunt variate si implementarea lor este in aceeasi masura necesara si posibila.

The present paper approaches the problem of the new tendencies in teaching from the intercultural pedagogy perspective. The author presents the current state of affairs in education and offers solutions for solving the problems that modern pedagogy IS dealing with. The reconstruction trends of the teacher education paradigm from the perspective of intercultural pedagogy in Moldova are various and their implementation is both necessary and possible.

Cuvinte-cheie
perspective interculturale în didacticã, pedagogia modern, paradigm educationalã, educaţie,

the intercultural pedagogy perspective, modern pedagogy, education paradigm, education