Articolul precedent |
Articolul urmator |
419 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-14 22:15 |
SM ISO690:2012 BARBĂNEAGRĂ, Alexandra. Tendinte de reconslruclie a paradigmei de formare a cadrelor didactice din perspectiva pedagogiei interculturale în Republica Moldova. In: Diversitatea lingvisticä si dialogul intercultural în procesul de comunicare, 29 martie 2013, Chişinău. Chişinău: Tipografia Garomont-Studio; Vasiliana '98, 2013, pp. 211-218. ISBN 978-99754442-9-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Diversitatea lingvisticä si dialogul intercultural în procesul de comunicare 2013 | ||||||
Conferința "Diversitatea lingvisticä si dialogul intercultural în procesul de comunicare" Chişinău, Moldova, 29 martie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 211-218 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol abordeaza problematica noilor tendinte in predare din perspectiva pedagogiei interculturale. Autoarea prezinta starea actuala a lucrurilor in educatie si ofera solutii pentru rezolvarea problemelor cu care pedagogia moderna se confrunta. Tendintele reconstructiviste ale paradigmei educatiei profesorilor din perspectiva pedagogiei interculturale in Moldova sunt variate si implementarea lor este in aceeasi masura necesara si posibila. |
||||||
Cuvinte-cheie perspective interculturale în didacticã, pedagogia modern, paradigm educationalã, educaţie, the intercultural pedagogy perspective, modern pedagogy, education paradigm, education |
||||||
|