Articolul precedent |
Articolul urmator |
259 0 |
SM ISO690:2012 ЛЕБЕДЕВА, Наталья. Проблемы проведения маркетинговых исследований для обоснования эффективности развития мультимодальной транспортной сети Украины. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2015, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia Centrografic, 2015, Vol.1, pp. 338-340. ISBN 978-9975-914-99-4 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.1, 2015 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 5 iunie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 338-340 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Transportation bridges "APR - Europe" and "North - South" should be in the basis of organization of transport network of Ukraine, adequate development of which will allow Ukraine to take a leading position in the communications paradigm of the world. The paper proposes a methodological sequence of market research in order to support an economic efficiency of multimodal (multitype) transport network of Ukraine during the development of its investment project. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing research, multimodal transportation network, concept, investment project, feasible set of alternatives (FSA), original set of alternatives (OSA) |
||||||
|