Articolul precedent |
Articolul urmator |
602 49 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-28 09:46 |
SM ISO690:2012 GEORGESCU, Maria. Modele de abordare a dizabilității. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 498-503. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 498-503 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Diagnosticul dizabilității presupune o serie de schimbări majore: ajustări emoţionale, stres generat de lipsa de informaţii privind etiologia şi consecinţele bolii, precum şi de incertitudinea privind disponibilitatea şi eficacitatea tratamentului. Aceste circumstanţe fac cu atât mai necesar apelul la ajutorul de specialitate. Răspunsurile specialiştilor şi atitudinile acestora constituie un factor semnificativ de negociere a perspectivei asupra dizabilităţii, a strategiilor de căutare de suport şi a soluţiilor, care pot agrava sau îmbunătăţi situaţia individului. |
||||||
Cuvinte-cheie afectare, dizabilitate, model medical, model social, impairment, disability, medical model, social model |
||||||
|