Articolul precedent |
Articolul urmator |
611 64 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-02 16:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014.54 (19) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4056) |
SM ISO690:2012 CEBANU (SLUTU), Lilia. Valoarea marketingului educaţional în instituţiile prestatoare de servicii educaţionale. In: Educația: factor primordial în dezvoltarea societății, 9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2020, pp. 313-319. ISBN 978-9975-48-178-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația: factor primordial în dezvoltarea societății 2020 | ||||||
Conferința "Educația: factor primordial în dezvoltarea societății" Chişinău, Moldova, 9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.014.54 | ||||||
Pag. 313-319 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article reflects the theoretical-praxiological aspects of educational marketing. The authors’ opinions on educational marketing milestones are reflected: concept, dimensions, educational services offers provided at the level of institutions. It renders the marketing model of the educational service institution with various basic components in the promotion and motivation of educational actors. |
||||||
|